امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تغییر روند تایید مدارک توسط سفارت آلمان
#1
#تایید #سفارت #پذیرش

@helfenir
__________

تغییر روند #تایید_مدارک توسط سفارت


دوستان همراه عزیز همانطور که در جریان هستید سفارت از تاریخ 18 خرداد 96 با راه اندازی پرتال آنلاین تعیین وقت برای تاریخ های 28 خرداد 96 به بعد جهت تایید کپی بمنظور سهولت و جلوگیری از تشکیل صف های طولانی دم صبح دم در سفارت اقدام کرده است.

با مراجعه به لینک زیر و انتخاب تاریخ و ساعت مورد نظر ( اکنون هر 15 دقیقه 15 نفر ظرفیت و ساعت 7:30  الی 10:15 ) با پر کردن فرم مشخصات که شامل موارد زیر میشود براحتی وقت مورد نظر خود را رزرو کنین:

@helfenir
نام خانوادگی
نام
آدرس ای-میلی که بهش دسترسی دارید

گزینه   Antragsart / Application Type را بر روی گزینه ی دوم  قرار دهید
 Beantragung einer Beglaubigung von Kopien / Application for a certification of copy

اگر شخص دیگری به جای شما برای دریافت کپی ها تشریف میبرن، سوال را Yes /Ja بزنین و مشخصات ( نام و نام خانوادگی ) ایشون رو وارد کنید.

در انتها کد تصویر را وارد کرده و ای-میلی که به آدرس میل شما ارسال شده است رو چک کنین، اگر همه چیز درست و صحیح بود آن را پرینت گرفته و در تاریخ و ساعت مشخص شده با مدارک کامل ( بمانند گذشته ) روند تایید رو انجام دهید، در غیر این صورت وقت را کنسل کرده و دوباره اقدام کنید.
@helfenir

لینک تعیین وقت:

https://service2.diplo.de/rktermin/exter...oryId=1369


حامد مبینی
ژون۲۰۱۷

@helfenir
هلفن همراه رایگان شما تا آلمان
کانال تلگرام تیم هلفن

helfenir@
پاسخ
#2
سلام. من یک سال پیش مدارک رو تایید کردم. آیا این تاییدیه اعتبار داره یا باید مجدد تایید بشه؟ و من سال پیش ارشد رو هم تایید کردم. ایا سفارت المان این موضوع رو که من ارشدم رو تایید کردم ثبت میکنه جایی؟ چون میخوام ارشد مجدد اقدام کنم.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان